Reacties
Reacties 1 - 50 van 76
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Carlos | Hallo jongens!!! Leuk om jullie ervaring terug te… | 7 jul. '17 |
| Nelly | hallo ik heb genoten van jullie mooie verhalen en… | 6 jul. '17 |
| Joost de Schepper | Gefeliciteerd met het behalen van het reisdoel en… | 3 jul. '17 |
| Hans le Pair | Mooie reis geweest; jullie verslagen met veel plezier… | 3 jul. '17 |
| Hans le pair | Op naar de finish! | 28 jun. '17 |
| Hans le pair | die Bufalo ziet er geweldig uit; het ezeltje is gewoon… | 28 jun. '17 |
| Luc | Ben blij dat Wijnand zijn bordje weer leeg eet. Klinkt… | 27 jun. '17 |
| Yvonne | Jippie we zijn er twee dagen eerder dan gepland | 27 jun. '17 |
| Jan | Leuk stukje hoor. leuker dan de etappe zelf. | 26 jun. '17 |
| Nicole Broeders | Spaans benauwd... | 24 jun. '17 |
| Nicole Broeders | Goddelijke lijven.... | 24 jun. '17 |
| Nicole Broeders | Gatver.... | 24 jun. '17 |
| Nicole Broeders | Heerlijke stad en wat zien jullie er lekker uit.... | 24 jun. '17 |
| Nicole Broeders | Mooie foto's! gaat lekker mannen... | 24 jun. '17 |
| Nicole Broeders | ;-) haha geweldig. Altijd oog voor het vrouwelijk… | 24 jun. '17 |
| Luc | Mooie beschrijving van het landschap maar zeker van… | 24 jun. '17 |
| Hans le Pair | Die lange, rechte wegen zie je ook terug in de Vuelta.… | 24 jun. '17 |
| Hans le pair | Mooie stad, mooie foto's! | 22 jun. '17 |
| Hans le pair | 'Bocadillo de jamon et un bocadillo de queso'… | 22 jun. '17 |
| Marian | Ik ben aan het genieten van alle prachtige verhalen,… | 21 jun. '17 |
| Kees | Mannen: Na zoveel ontberingen er nog zo goed uit zien… | 21 jun. '17 |
| Hans le Pair | Foto's? Een rariteitenkabinet en geen foto's? | 20 jun. '17 |
| Luc | Na zoveel weken onderweg beginnen jullie wel kieskeurig… | 20 jun. '17 |
| Hans le Pair | Misschien toch een siësta houden en wat meer buiten… | 19 jun. '17 |
| Hans le Pair | Mooie foto's mannen. Wat strekt tot nadenken:… | 17 jun. '17 |
| Hans le Pair | Mooie beschrijving van de omgeving met alles wat daarbij… | 17 jun. '17 |
| Tina | Wat leuk jullie ervaringen te lezen. Alsof we zelf… | 16 jun. '17 |
| Nelly | Weer prachtige verhalen en nog prachtigere foto.s… | 13 jun. '17 |
| John | Mooie en leuke verhalen schrijven jullie. Wij waren… | 13 jun. '17 |
| Hans le Pair | Dat het ongekend heet is weet ik uit ervaring; overigens,… | 12 jun. '17 |
| Kees | Niet normaal toch ? Kunnen wij ons toch niet voorstellen… | 12 jun. '17 |
| Hennie Hoek | Hoe sterk is dit fietsende duo, die krom gebogen over… | 12 jun. '17 |
| Luc | Zoveel kilometer fietsen dwingt tespect af. Om dat… | 12 jun. '17 |
| Joost de Schepper | In zo'n omgeving, deze fietsreis en dit bericht… | 11 jun. '17 |
| Hans le Pair | Ik sluit mij vandaag aan bij de stilte... groet, Hans | 11 jun. '17 |
| Hans le Pair | Een Tukker die van Hengelo naar Sevilla fietst als… | 11 jun. '17 |
| Freddy | Zeker heel boeiend en leuk om te lezen, Yvonne heeft… | 9 jun. '17 |
| Luc | Een mooie voorstelling over Winston Churchill mag… | 9 jun. '17 |
| Kees Verwei | De TV registratie van Van Vleuten voorstelling was… | 9 jun. '17 |
| Mathilda | Wat mooi om jullie verhalen te lezen! Groet, en goede… | 9 jun. '17 |
| Tina | Prachtige foto. Jullie hebben geen strand nodig. Gewoon… | 8 jun. '17 |
| Hennie Hoek | Inderdaad Ronald, wat een prachtige verhalen. Je leest… | 8 jun. '17 |
| Yvonne | Ronald je zou echt schrijver moeten worden. Het leest… | 7 jun. '17 |
| Tina | Leuk reisverhalen en het verslag van deze dag is nog… | 6 jun. '17 |
| Hans le Pair | Mooie omschrijving van vooral de Hostal-eigenaar en… | 6 jun. '17 |
| Marian | Wat een geweldige leuke verslagen ! Vooral zo doorgaan. | 5 jun. '17 |
| Joost de Schepper | Mannen, jullie zijn goed bezig, lichaam en geest groeien,… | 5 jun. '17 |
| Melanie | Wat mooi beschreven. Als een boek dat je niet weg… | 5 jun. '17 |
| Nelly | hallo mannen,zo eindelijk even tijd gehad om de verhalen… | 5 jun. '17 |
| Hans le Pair | Prachtig beschreven rit; landschap en het weer sterk… | 5 jun. '17 |
1 2 Volgende »

- Carlos: Hallo jongens!!! Leuk om…
- Nelly: hallo ik heb genoten van…
- Joost de Schepper: Gefeliciteerd met het behalen…
- Hans le Pair: Mooie reis geweest; jullie…
- Hans le pair: Op naar de finish!
Alle reacties »