Reacties
Reacties 51 - 100 van 197
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Yvonne | Haha, Hans, dank je wel. Ik had het voornemen om luxe… | 16 jun. '22 |
| Hans le Pair | 🇮🇹 Wijnand, laat ik beginnen met je te feliciteren… | 16 jun. '22 |
| Vincent van Dongen | Het lijkt erop dat jullie trip zo richting het einde… | 16 jun. '22 |
| Habib | Mooie herinneringen aan san Gimignano, vorig jaar… | 15 jun. '22 |
| Hans le Pair | 🇮🇹 Stond niet in de voorwaarden van de B&B… | 15 jun. '22 |
| Luc | San Gimigiminigamo, legendarisch bij ons in de familie… | 15 jun. '22 |
| Mieke | Mannen eten jullie thuis ook zo goed je groentjes… | 15 jun. '22 |
| Timo | Klimmen bij 37 graden op een maaltijdsalade. Petje… | 15 jun. '22 |
| Habib | Goedenavond heren, ik heb de avond vrij gehouden om… | 14 jun. '22 |
| Marco | Zo dan. Ik lees dat jullie nog een week hebben om… | 14 jun. '22 |
| Mieke | Toscane i love it, geniet van dit prachtige stuk Italië,… | 14 jun. '22 |
| Hans le Pair | 🇮🇹 Ik ben deze keer eens begonnen met de foto's.… | 14 jun. '22 |
| Vincent van Dongen | Goedemorgen mannen! Aan jullie route te zien gaan… | 14 jun. '22 |
| Dineke Timmer | Lees het boek Grand hotel Europa van Ilja Pfeijffer;… | 13 jun. '22 |
| Yvonne | Liefie ik ben blij dat het jou ook niet lukt haha.… | 13 jun. '22 |
| Marco | Zo al de verhalen lezende en in ogenschouw nemende… | 13 jun. '22 |
| Hennie Hoek | Wat betreft de reacties, kan ik mij een editie herinneren,… | 13 jun. '22 |
| Marco | Nou sprak ik gister al over een vreetsafari en nu… | 13 jun. '22 |
| Marco | Zo dan. Een rustgevende voortkabbelende tocht langs… | 13 jun. '22 |
| Marco | En alles weer prachtig beschreven. Lijkt wel een reclamefolder… | 13 jun. '22 |
| Marco | Ik sluit me even aan bij de andere reacties hierboven.… | 13 jun. '22 |
| Marco | Van de regen naar zonneschijn das dan toch wel weer… | 13 jun. '22 |
| Marco | En dan de vertaling van zin 1 Dat jullie na al die… | 13 jun. '22 |
| Marco | Dat.hyllie na al die al wegger3een hoogtemeters niet… | 13 jun. '22 |
| Marco | Oh mn reactie staat er toch. Miste m daarnet en heb… | 13 jun. '22 |
| Marco | Fantastische prestatie mannen. Wat een uitdaging om… | 13 jun. '22 |
| Marco | Zo dan. De top bereikt. Een zeer knappe en sterke… | 13 jun. '22 |
| Marco | Zo das wel effe zwaar zeg. Al die beklimmingen. Flinke… | 13 jun. '22 |
| Marco | Ik ben effe neetje geografisch in de war. 3 juni in… | 13 jun. '22 |
| Marco | Haha. Was wel heel stoer geweest als jullie toch naar… | 13 jun. '22 |
| Hans le Pair | 🇮🇹 Laat ik beginnen met een felicitatie: jullie… | 13 jun. '22 |
| Mieke | Normaal lees ik jullie s morgens..... helemaal van… | 13 jun. '22 |
| Dineke Timmer | Het klinkt allemaal wel heel erg lekker, het is maar… | 12 jun. '22 |
| Mieke | Gelukkig verbruiken jullie meer caloriën dan dat… | 12 jun. '22 |
| Nelly | Haha door al dat eten paar kilo tjes erbij Gelukkig… | 12 jun. '22 |
| Hans le Pair | 🇮🇹🍝🍷🍾 Na het uitbundige en volgens… | 12 jun. '22 |
| Vincent van Dongen | Ik krijg helemaal trek in Italiaans eten als ik jullie… | 12 jun. '22 |
| Vincent van Dongen | Dag heren, ik heb een paar dagen lang geen berichten… | 11 jun. '22 |
| Mieke | Landschappelijk vor de trouwe lezers minder interessant,… | 11 jun. '22 |
| Hans le Pair | 🇮🇹 Boeiende dag mannen! Van een ontmoetings-… | 11 jun. '22 |
| Nelly | Wat een prachtige omgeving en natuur. Heb weer fijn… | 10 jun. '22 |
| Hans le Pair | 🇮🇹 Prachtige foto's en mooie sfeerbeschrijving!… | 10 jun. '22 |
| Mieke | Wat is het toch leuk om jullie verhalen te lezen en… | 10 jun. '22 |
| Timo | Aii van 2 druppels ristretto naar een liter door 1… | 9 jun. '22 |
| Hennie Hoek | Wat een prachtige verhalen en foto's. Het lijkt… | 9 jun. '22 |
| Hanneke | Inderdaad Hans wat een goede rolverdeling…….!… | 9 jun. '22 |
| Hans le Pair | 🇮🇹 Zo maar een gewone dag uit het leven van… | 9 jun. '22 |
| Walter Broeders | Kom net uit Rome. De paus wacht mogelijk op jullie.… | 8 jun. '22 |
| Wendy | Leuk om jullie te volgen! Vandaag ook vanuit een regenachtig… | 8 jun. '22 |
| Timo | Ik moest even een paar hoofdstukken inhalen. Mooi… | 8 jun. '22 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »


- Ron Putting: Zo. Even tijd genomen om…
- Habib: Wederom een mooie reis, ik…
- Marco: Mannen onwijs bedankt voor…
- Harm Zwiers: Ronald en Wijnand ik wil…
- Mieke: Aan alles komt een eind aan…
Alle reacties »