Reacties
Reacties 101 - 119 van 119
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Yvonne | Eend , lekker hoor. Straks lekker naar de tapas. Ik… | 29 aug. '21 |
| Habib | Toch stiekem een beetje jaloers op jouw avontuurlijke… | 29 aug. '21 |
| Hanneke | EEN EENZAAM VERTREK……….niemand om je uit te… | 29 aug. '21 |
| Hennie Hoek | Vanmorgen vroeg jouw verhaal gelezen. Al erg gelachen.… | 29 aug. '21 |
| Coleta Muijser | Jeetje wat n begin van je reis. Twee en een halve… | 29 aug. '21 |
| Hans le Pair | Wijnand, De titel "The lonelyness of the long… | 29 aug. '21 |
| Yvonne | Lief dit wordt weer een spannend jongensboek. De sfeer… | 28 aug. '21 |
| Luc | Nou dat begint slecht! Wat een enorme verspilling… | 28 aug. '21 |
| Nelly | Nounou nog maar amper op pad en al een heel avontuur… | 28 aug. '21 |
| Vincent van Dongen | Wynaldus, wat een avontuur weer en dat op je eerste… | 28 aug. '21 |
| Timo | Leuk Wijnand! Ben benieuwd of je per ongeluk de vertrouwde… | 27 aug. '21 |
| Coleta Muijser | Wat fijn dat het weer kan zowel met Corona als met… | 27 aug. '21 |
| Jan | Leuk! Een nieuw seizoen van de serie ‘Fietsen met… | 27 aug. '21 |
| Hennie Hoek | Succes Wijnand! In ieder geval mooier( warmer ) weer… | 27 aug. '21 |
| Hans le Pair | 🇪🇸 Vamos! 🇪🇸 Hoi Wijnand, Fijn voor je,… | 26 aug. '21 |
| Habib | Kom maar door met de avontuurlijke verhalen...Ik kijk… | 26 aug. '21 |
| Nelly | Hoi Wijnand.wat leuk om te lezen dat je weer met de… | 26 aug. '21 |
| Hanneke | Hoi Wijnand, Wat fijn dat je na alle perikelen met… | 26 aug. '21 |
| Vincent van Dongen | Hoi Wijnand, super dat je toch weer gaat! Ik verheug… | 26 aug. '21 |

- Marja Zwering: Het was heel bijzonder om…
- Dineke Timmer: Wijnand een mooi reisverhaal…
- Jolanda: Bedankt weer voor je leuke…
- Hanneke: Wat gaat de tijd snel……genoten…
- Hennie Hoek: Hoi Wijnand, het was weer…
Alle reacties »