Uitzwaaifeest

24 mei 2015 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Jacky en Yvonne hebben voor ons een uitzwaaifeest georganiseerd, waar wij onze partnes zeer dankbaar voor zijn.

Het is prachtig weer en dat komt mooi uit voor de bbc. We openen het feest door een toost uit te brengen op een behouden tocht. Waarna Coleta ons nog een eigen gemaakt gedicht overhandigt, dat wij op onze reis mee moeten nemen. Daarna kan het feest beginnen en na het eten is het tijd voor het zegenen van de fietsen. Walter heeft Wijnand namelijk vorig jaar aangeboden dat hij de fietsen zou zegenen en dat hij ook nog een mooie stempel had voor in ons paspoort. Het zegenen was even een serieus moment tijdens het feest. Dan wordt ons toch ook even duidelijk gemaakt waar de tocht voor bedoeld is. Tevens spreekt Walter nog een mooi reisgebed uit.. Na dit officiële moment bleef het nog lang onrustig aan de Standaardmolen.

1. Yvonne:
    26 mei 2015
    Het was een gezellige middag. Fijn dat Walter de fietsen en jullie wilde zegenen.dat geeft toch kracht en voelt goed, Het wordt best spannend nu het moment dichterbij komt. Heb ik ineens niet meer zo'n grote mond haha. We doen altijd heel veel samen en dat kan nu een paar weken niet. Maar Buen Camino, ik zal je missen en ik hou van je. Kom maar weer veilig thuis. Ronald voor jou natuurlijk ook. Sterkte met mijn man tijdens de reis. En zoals Walter al zei, dat je vriendschap mag verdiepen. Maar dat komt wel goed. Jacky en ik staan opnSchiphol als jullie weer thuiskomen.
  2. Coleta:
    28 mei 2015
    De bbq was erg gezellig. En het eten was voortreffelijk klaar gemaakt. Zo'n groen ei is fantastisch.
    Leuk om iedereen weer eens te zien.
    Nog drie nachtjes slapen!!!!!!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen en wens jullie n hele goede reis.
    Vaya con Dios.