Reacties
Reacties 1 - 50 van 156
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans le Pair | Ik heb je thuis al weer gesproken en het gekke is,… | 19 jun. '18 |
| Nelly | Weer fijn thuis Dank je wel voor je mooie grappige… | 18 jun. '18 |
| Margriet Luinge | Het is altijd fijn om weer thuis te komen en te weten… | 18 jun. '18 |
| Henny Elbers | Home sweet home 👍 | 18 jun. '18 |
| Vincent van Dongen | Mooie slotconclusie van je avontuur Swiebertje! | 18 jun. '18 |
| Nelly | Je zult inmiddels al weer thuis zijn denk ik Toppie… | 13 jun. '18 |
| Elly en Nico de Wolff | Goeie en veilige terugreis en groetjes aan Yvonne. | 13 jun. '18 |
| Harm zwiers | Matador!!!!!!!!! geweldenaar!!!!!! worden schieten… | 12 jun. '18 |
| Hennie Hoek | Het thuisfront zal weer blij zijn je te zien. Yvonne,… | 12 jun. '18 |
| Susanne Miller | Je hebt het maar mooi gedaan, proficiat! Yvonne zal… | 11 jun. '18 |
| Dineke Timmer | He Wijnand, top gedaan en dan met toch wel de tegenslag… | 11 jun. '18 |
| Joost de Schepper | Wijnand, je hebt het toch maar voor elkaar, eindbestemming… | 11 jun. '18 |
| Kees | Wijnand: Regen genoeg gehad en nu terug naar het zeer… | 11 jun. '18 |
| Luc | Gefeliciteerd! 1.450km in de regen! En dan word je… | 11 jun. '18 |
| Hans le Pair | Nou Wijnand, het is geen aankomst à la de Via Gladiola,… | 11 jun. '18 |
| Hennie Hoek | Wanneer je woensdag thuis komt, is er volgens de statestieken… | 10 jun. '18 |
| Hans le Pair | Nou, klagen over de regen in eigen land zul je de… | 10 jun. '18 |
| Hans le Pair | Beste Wijnand, na de reactie van Yvonne valt er niets… | 10 jun. '18 |
| Hanneke | En dit was week 2.......een week weer van afzien en… | 10 jun. '18 |
| Luc | Lieve Wijnand, slecht weer, eenzaamheid, je weet ons… | 9 jun. '18 |
| Yvonne | Lief ik had het je al gezegd. Kom maar gauw naar huis.… | 9 jun. '18 |
| Vincent van Dongen | Het einde van je avonturen komt al in zicht Wijnand,… | 9 jun. '18 |
| Yvonne | Ja Olga hier. Wat is het verschil? Ik doe je was,… | 8 jun. '18 |
| Coleta Muijser | Wat n klote gedoe daar in Spanje. Van de fiets af.… | 8 jun. '18 |
| Elly en Nico de Wolff | Wat een pech al die ☁💧💧😣 we leven met je… | 8 jun. '18 |
| Sander van der Hoek | We vinden het jammer dat de reis op zijn einde loopt… | 8 jun. '18 |
| Luc | Olga in Spanje. Spaanser kan het niet worden. Elk… | 8 jun. '18 |
| Nelly | Het zit je niet echt mee he met het weer al die regen… | 8 jun. '18 |
| Hans le pair | Hoi Wijnand, Het lijkt wel of je door je beslissing… | 8 jun. '18 |
| Coleta Muijser | Hoop op n rustige nacht voor je . Anders hoop ik dat… | 7 jun. '18 |
| Luc | Jouw maag kan alles aan. Zowel alle kwaliteit als… | 7 jun. '18 |
| Susanne Miller | Soort spaanse frikandel 😜 | 7 jun. '18 |
| Vincent van Dongen | Lekker hoor Wijnand! Hahaha This type of Embutido/Enchido… | 7 jun. '18 |
| Mathilda | Hoi Wijnand, Wij sluiten ons aan.... Je blogs iedere… | 6 jun. '18 |
| Dineke Timmer | Hi Wijnand alle begrip voor het feit dat je besloten… | 6 jun. '18 |
| Hennie Hoek | Gelukkig heb je de foto's nog.... | 6 jun. '18 |
| Yvonne | Lief alleen maar petje af hoor. Ik had nog geen dag… | 6 jun. '18 |
| Lily | Hai Wijnand, wat goed van je, maar niet gemakkelijk,… | 6 jun. '18 |
| Habib | Topper, ik heb iig genoten van je blogs. Ik kan idd… | 6 jun. '18 |
| Wim Bosman | Beste Wijnand, Elke dag kijk ik weer uit naar je verhaal… | 6 jun. '18 |
| Hans le Pair | Een wijs besluit genomen, Wijnand. Vorige keer was… | 6 jun. '18 |
| Coleta Muijser | Getsiederrie wat n rot weer. Goeie beslissing hoor… | 6 jun. '18 |
| Jolanda de Schepper | Hallo Wijnand. Ik kan me voorstellen dat je er genoeg… | 6 jun. '18 |
| Hennie Hoek | Goh Wijnand, wat jammer voor je. Je missie opgeven… | 6 jun. '18 |
| Elly en Nico de Wolff | Hoi Yvonne,wat jammer voor Wijnand dat hij zijn reis… | 6 jun. '18 |
| Joost de Schepper | Wijnand, ik begrijp je stappen, zo nat en koud, het… | 6 jun. '18 |
| Timo | Ongelooflijk wat een rotweer je treft. Begrijpelijke… | 6 jun. '18 |
| Susanne Miller | Arme jij, dit had je anders in gedachten..... maar… | 5 jun. '18 |
| Luc | Je hebt gelijk. Slecht weer en geen gezelschap. Wat… | 5 jun. '18 |
| Kees | Moet wel leuk blijven. Maar gelijk heb je hoor Wijnand. | 5 jun. '18 |
1 2 3 4 Volgende »

- Hans le Pair: Ik heb je thuis al weer gesproken…
- Nelly: Weer fijn thuis Dank je wel…
- Margriet Luinge: Het is altijd fijn om weer…
- Henny Elbers: Home sweet home 👍
- Vincent van Dongen: Mooie slotconclusie van je…
Alle reacties »