The sun ain't gonna shine anymore (The Walker Brothers, 1965)

2 oktober 2020 - Calatayud, Spanje

In ieder geval niet meer vandaag. Het blijft de hele dag regenen en een graad of 12. Ik heb even de route doorgenomen om te zien of ik me een rustdag kan permiteren, en dat moet mogelijk zijn. Dus heb ik gevraagd of ik een nachtje langer kan blijven. Hoe verrassend, het was mogelijk.

Al hoewel ik de indruk heb dat ik niet de enige ben in het hotel, heb ik nog geen andere gasten gezien. Bij het ontbijt, een lopend buffet waar echt van alles lag en ook genoeg, was ik de enige. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat alleen voor mij hebben neergezet. Verder zitten er twee man bij de receptie, liep er iemand bij te vullen in de ontbijtzaal en zag ik dat er kamers werden schoongemaakt. Ik vermoed dat er nog ergens gasten zijn, maar misschien blijven die met het slechte weer ook liever op hun kamer.

Morgen moet het weer beter worden. Nog niet al te warm, maar droog. Ik heb me alvast kunnen voorbereiden op de komende rit om zo de onverharde wegen te kunnen vermijden. Want ik moet er niet aan denken om daar overheen te fietsen als het geregent heeft. Mijn fiets zit nu alleen nog onder het stof, maar zou dan geschikt zijn om met de hoge drukspuit onderhanden genomen te worden.

Vandaag dus geen stoere verhalen, maar een relaxdagje. Misschien dat ik later op de dag nog wat foto's toevoeg.

Tot morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henny Elbers:
    Geniet van je rustdag!
    Fietsen in de regen is ook niet alles.
  2. Kees:
    2 oktober 2020
    Ik ga vissen in de regen met je vader.
  3. Hennie Hoek:
    2 oktober 2020
    Een goed gevuld, lopend buffet. Iemand die aan het aanvullen is en kamers die worden schoongemaakt maar niemand te zien.......,dat moet meer betekenen Wijnand😉. Wie weet zit er een mystery quest in het hotel. Het weer hier is niet veel beter, misschien wat graadjes warmer maar dan heb je het wel gehad. Fijne rustdag, morgen gezond weer op en op de pedalen.
  4. Hans le Pair:
    2 oktober 2020
    Ik zag je mailen dacht direct, die heeft vrijdagmiddag zijn vaste adv-middag. Sterker nog, hij heeft er dus een hele vrije dag van gemaakt. 😳 Best een wijs besluit Wijnand. Neem het er van en geniet van een weldadige rust. 😴
    Overigens, Spanjaarden zijn ware meesters in het suggeren dat ze druk aan het werken zijn, dus mocht je de enige zijn....🥱
    Ik kan je de hele verzamel cd van The Walker Brothers / Scott Walker van harte aanbevelen. Heerlijk om lui op je bed naar te luisteren!🙃
    Succes weer morgen👍
  5. Nelly:
    2 oktober 2020
    Heerlijk een rustdag er tussendoor
    Morgen weer met frisse moed op de fiets
    Geniet er maar van
  6. Hanneke:
    2 oktober 2020
    Lekker rustdag ! Je hebt gelijk met al die regen....wel tijd genomen voor de “vrijdamibo”??
    Wij waren vandaag op het water, een herfsttocht op Nieuwkoopseplassen. Koud maar droog.
    Hopelijk morgen ook droog, voor jou op de fiets en voor ons vanwege tuinklussen. (Nieuwe schutting plaatsen) Duimen dus.
  7. Ronald:
    2 oktober 2020
    Hee maat, kleine week verder. Wij terug uit het laatste vlekje geel in Frankrijk. En voor Duitsers zijn wij nu net zo rood als Spanje. Schept een band. De week doornemend, je bent volledig Corona-veilig,;van wie zou jij ooit een besmetting kunnen krijgen? Laatste contact lijkt de hand van die hyperBask. Voel me schuldig dat ik er niet bij ben. So lonely. Krijg visioenen dat jij net als in een Western ( die zijn ook allemaal in Spanje opgenomen) uit een regengordijn de bar binnenstapt, een keer op de grond tuft en met je vlakke hand op de bar slaat voor een biertje. El Cid de Capelle. Al weer aardig onderweg. Zie Teruel al op de kaart naderen. Toen bloedjeheet. Gun je wat van die temperaturen. Vandaag laatste regendag zegt het weerbericht, daarna 15 plus en een zonnetje. Cid wel goed dus de komende dagen! Hou het stuur recht!