Reacties
Reacties 51 - 86 van 86
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jolanda | Gezellig om weer jullie belevenissen te lezen alhoewel… | 18 sep. '24 |
| Colette | Wat leuk om te lezen en leuk geschreven! Wat een bikkel!… | 18 sep. '24 |
| Henny Elbers | Wat leuk om jullie te volgen en fijn dat het met je… | 17 sep. '24 |
| Hans le Pair | 🇳🇱 Mooi verslag van een intensievere dag dan… | 17 sep. '24 |
| Sandra | 💪bikkel ! Het zwaarste deel gehad volgens jouw… | 17 sep. '24 |
| Ronald | Yvonne in het museum, binnen zeg maar. Dat is Davy… | 17 sep. '24 |
| Coleta Muijser | Wat een prachtige reis nu al. Het is goed gekomen… | 17 sep. '24 |
| Hans le Pair | 🇳🇱 Het kost mij moeite om niet te reageren op… | 17 sep. '24 |
| Leen | Heel goed om je weer op de fiets te zien! | 17 sep. '24 |
| Hanneke | Goedemorgen, En Yvon…..wakker gekust door je prins… | 17 sep. '24 |
| Timo | Ik opende per toeval de ongewenste mailbox, en wat… | 16 sep. '24 |
| Vincent van Dongen | Hoi Yvonne en Wijnand, wat leuk om te lezen dat jullie… | 16 sep. '24 |
| Hennie Hoek | Heel knap Yvonne,wat je aan het doen bent. Zo heel… | 16 sep. '24 |
| Hans le Pair | 🇳🇱 Na al die jaren van de toch wat mannelijke… | 16 sep. '24 |
| Sandra | Morgen doortrappen dus💪met weer mooi weer!! Kijk… | 15 sep. '24 |
| Ronald | Hebben ze op zo'n elektrische fiets geen closetje?… | 15 sep. '24 |
| Ronald | Als ze boven maar niet boos zijn geworden, omdat je… | 15 sep. '24 |
| Ronald | Toch een cursus Frans i.p.v. Spaans gaan doen? Veel… | 15 sep. '24 |
| Joost | Hoi Wijnen en Yvonne, Geniet samen van het fietsen… | 15 sep. '24 |
| Nelly | Prachtige omgeving daar en ja idd die Fransen vertikken… | 15 sep. '24 |
| Jolanda | Als ik het zo lees was het geen saaie dag hoor! Geniet… | 15 sep. '24 |
| Jolanda | Dat ziet er uit als een prachtige route! Leuk hoor! | 15 sep. '24 |
| Tineke | Weer genoten van jullie reisverhaal | 15 sep. '24 |
| Hans le Pair | Na zo'n stukkie van jou Yvonne, ga ik de kantaarnpalen… | 15 sep. '24 |
| Coleta Muijser | De reis is goed begonnen.. super leuk dat jij ook… | 15 sep. '24 |
| Hanneke | Rinus is niet de enige die trots op je is hoor……..… | 14 sep. '24 |
| Tineke | Leuk om jullie fietsavontuur te volgen. | 14 sep. '24 |
| Nelly | Mooi verslag Yvon jij kunt het ook hoor | 14 sep. '24 |
| Mieke | Ziet er leuk uit hoor... en sportief! | 14 sep. '24 |
| Habib | Wat leuk om samen het avontuur te beleven, ik hoop… | 14 sep. '24 |
| Mieke | Hoi Wijnand en Yvon, fijne vakantie hoor.. en ze hem… | 14 sep. '24 |
| Nelly | Hoi wat leuk dat jullie nu samen een fiets tocht gaan… | 13 sep. '24 |
| Hans le Pair | 🇳🇱 Ik dacht al te zien (auto weg), dat jullie… | 13 sep. '24 |
| Hanneke | Wat leuk….toch weer een blog ! Vanaf de bank kunnen… | 13 sep. '24 |
| Jolanda | Dat ziet er al gezellig uit! Blauwe lucht, gezellig… | 13 sep. '24 |
| Tineke | Fijne fietsvakantie. Hopelijk niet te veel wind en… | 13 sep. '24 |

- Hanneke: Ja en daar is dan eindelijk…
- Nelly: Mooie afsluiting van deze…
- Jolanda: Ennuh .... je kan ook gewoon…
- Jolanda: Ha ha zo herkenbaar. Tassen…
- Hans le Pair: 🇳🇱 "Ik lees niets…
Alle reacties »