Reacties

Reacties 51 - 86 van 86

Naam Reactie Datum
Jolanda Gezellig om weer jullie belevenissen te lezen alhoewel… 18 sep. '24
Colette Wat leuk om te lezen en leuk geschreven! Wat een bikkel!… 18 sep. '24
Henny Elbers Wat leuk om jullie te volgen en fijn dat het met je… 17 sep. '24
Hans le Pair 🇳🇱 Mooi verslag van een intensievere dag dan… 17 sep. '24
Sandra 💪bikkel ! Het zwaarste deel gehad volgens jouw… 17 sep. '24
Ronald Yvonne in het museum, binnen zeg maar. Dat is Davy… 17 sep. '24
Coleta Muijser Wat een prachtige reis nu al. Het is goed gekomen… 17 sep. '24
Hans le Pair 🇳🇱 Het kost mij moeite om niet te reageren op… 17 sep. '24
Leen Heel goed om je weer op de fiets te zien! 17 sep. '24
Hanneke Goedemorgen, En Yvon…..wakker gekust door je prins… 17 sep. '24
Timo Ik opende per toeval de ongewenste mailbox, en wat… 16 sep. '24
Vincent van Dongen Hoi Yvonne en Wijnand, wat leuk om te lezen dat jullie… 16 sep. '24
Hennie Hoek Heel knap Yvonne,wat je aan het doen bent. Zo heel… 16 sep. '24
Hans le Pair 🇳🇱 Na al die jaren van de toch wat mannelijke… 16 sep. '24
Sandra Morgen doortrappen dus💪met weer mooi weer!! Kijk… 15 sep. '24
Ronald Hebben ze op zo'n elektrische fiets geen closetje?… 15 sep. '24
Ronald Als ze boven maar niet boos zijn geworden, omdat je… 15 sep. '24
Ronald Toch een cursus Frans i.p.v. Spaans gaan doen? Veel… 15 sep. '24
Joost Hoi Wijnen en Yvonne, Geniet samen van het fietsen… 15 sep. '24
Nelly Prachtige omgeving daar en ja idd die Fransen vertikken… 15 sep. '24
Jolanda Als ik het zo lees was het geen saaie dag hoor! Geniet… 15 sep. '24
Jolanda Dat ziet er uit als een prachtige route! Leuk hoor! 15 sep. '24
Tineke Weer genoten van jullie reisverhaal 15 sep. '24
Hans le Pair Na zo'n stukkie van jou Yvonne, ga ik de kantaarnpalen… 15 sep. '24
Coleta Muijser De reis is goed begonnen.. super leuk dat jij ook… 15 sep. '24
Hanneke Rinus is niet de enige die trots op je is hoor……..… 14 sep. '24
Tineke Leuk om jullie fietsavontuur te volgen. 14 sep. '24
Nelly Mooi verslag Yvon jij kunt het ook hoor 14 sep. '24
Mieke Ziet er leuk uit hoor... en sportief! 14 sep. '24
Habib Wat leuk om samen het avontuur te beleven, ik hoop… 14 sep. '24
Mieke Hoi Wijnand en Yvon, fijne vakantie hoor.. en ze hem… 14 sep. '24
Nelly Hoi wat leuk dat jullie nu samen een fiets tocht gaan… 13 sep. '24
Hans le Pair 🇳🇱 Ik dacht al te zien (auto weg), dat jullie… 13 sep. '24
Hanneke Wat leuk….toch weer een blog ! Vanaf de bank kunnen… 13 sep. '24
Jolanda Dat ziet er al gezellig uit! Blauwe lucht, gezellig… 13 sep. '24
Tineke Fijne fietsvakantie. Hopelijk niet te veel wind en… 13 sep. '24

 « Vorige 1 2