Reacties
Reacties 151 - 200 van 200
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jolanda | Ha ha ha. Nou ..... ons niet in spanning houden hoor.… | 22 mei '26 |
| Nelly | Weer een mooi verhaal maar hoe kan ik zien wie wanneer… | 22 mei '26 |
| Hans le Pair | 🇳🇱 Niet het venijn, maar de opkomende vragen… | 22 mei '26 |
| Jan Smits | Ik geniet alle avonden van jullie reis verhalen ,… | 22 mei '26 |
| Mieke | Wat een saaie dag zeg....🤣 | 22 mei '26 |
| Wendy | Ik kom niet meer bij!! | 21 mei '26 |
| Hans le Pair | 🇳🇱 Sorry, wat laat; ik had het druk..🫣 Mooi… | 21 mei '26 |
| John Spieker | Jullie zijn bijna langs mijn huis gereden, bijna wil… | 21 mei '26 |
| Nicole Broeders | Jaja ik heb de wond live mogen aanschouwen. Veel plezier… | 21 mei '26 |
| Nicole Broeders | Haha inderdaad een meesterwerk op zijn arm 🫣 | 21 mei '26 |
| Nelly | Hoi Weer een stukje geschiedenis erbij geleerd Zo… | 21 mei '26 |
| Jolanda | Leuk om jullie verhalen weer te lezen en om zo jullie… | 21 mei '26 |
| Kees | Heren renners: Fiets lekker door en blijf heel/gezond | 21 mei '26 |
| Marjolein | Goeie reis weer vandaag en vooral de foto van de burgemeester.… | 21 mei '26 |
| Marco | Tsja als jullie de 🐓 haan om 4 uur wat vroeg vonden… | 20 mei '26 |
| Marco | Weer een mooi verhaal Ronald 👍🏻🎉 Enne ongeluk… | 20 mei '26 |
| Marja Zwering | Weer leuk geschreven. Ik mis t verhaal van de val? | 20 mei '26 |
| Habib | Geweldig!!!! daar doe je het toch voor.... leuke verhalen… | 20 mei '26 |
| Hennie Hoek | Het was een slecht begin Wijnand,met die valpartij.… | 20 mei '26 |
| Ronald Broeders en Wijnand van der Leije | Hoi Maaike, we hebben het ook erg naar ons zin gehad.… | 20 mei '26 |
| Maaike | Wij vinden het erg leuk om jullie te hebben mogen… | 20 mei '26 |
| Marjolein | We lachen wat af hier met jullie verhalen. 🤣🤣 | 20 mei '26 |
| Hans le Pair | 🇳🇱 Lekker jongens, al die lokale folklore. Je… | 19 mei '26 |
| Mieke | Jullie zijn weer een stuk wijzer geworden door de… | 19 mei '26 |
| Mieke | Jeetje Wijnand....zet je zijwieltjes er maar weer… | 19 mei '26 |
| Nelly | Oei Wijnand dat is gelukkig goed afgelopen anders… | 19 mei '26 |
| Kees | Coureurs: Doe voorzichtig want er wachten nog enkele… | 19 mei '26 |
| Henny Elbers | Fijne reis en leuk om jullie verhalen weer te lezen! | 19 mei '26 |
| Rob van Leemput | Mannen heel veel plezier! Ga met belangstelling jullie… | 19 mei '26 |
| Hanneke | Denkend aan Holland zonder bootje maar met valpartij.… | 19 mei '26 |
| Ger | Succes heren.. de plannen zien er goed uit en met… | 19 mei '26 |
| John Spieker | De kop is er af. Succes met jullie tocht en doe voorzichtig! | 19 mei '26 |
| Marjolein | Yvonne, Wijnand kan toch echt niet zonder je. Fijne… | 19 mei '26 |
| Yvonne | Wat een eenheid he?! Zonder te weten dat het jasje… | 19 mei '26 |
| Hans le Pair | 🇳🇱 Dacht even een moment, dat jullie Andre en… | 18 mei '26 |
| Wendy | Wat superleuk weer, ik ga meegenieten van jullie avonturen,… | 18 mei '26 |
| Nicole Broeders | Blij dat ik nog even naar jullie kon zwaaien en zoenen… | 18 mei '26 |
| Marjolein | Veel plezier, geniet van de mooie tocht. Misschien… | 18 mei '26 |
| Hans le Pair | Succes mannen met jullie voorgenomen trip! Beschouw… | 17 mei '26 |
| Marco | Oh mannen, laat even weten wanneer jullie beetje in… | 17 mei '26 |
| Marco | Dat wordt weer een prachtige route om te volgen. Ik… | 17 mei '26 |
| Mieke | Heel veel plezier en pas goed op elkaar! | 17 mei '26 |
| Hanneke | Wat geweldig ! 11 jaar later gaan de jongens weer… | 16 mei '26 |
| Habib | Mooi dat jullie deze reis gaan ondernemen, ultieme… | 16 mei '26 |
| Jolanda | Een goede fietsreis en veel plezier! Ik kijk weer… | 16 mei '26 |
| Tineke | Veel succes, blijf jullie volgen met verhalen en foto's.… | 16 mei '26 |
| Nelly | Weer een mooi vooruitzicht Ik ga weer digitaal mee… | 16 mei '26 |
| Hennie Hoek | Op tijd de medicijnen innemen! Hopelijk blijven jullie… | 16 mei '26 |
| Sandra | Geweldig! Hoop dat jullie topfit blijven en samen… | 16 mei '26 |
| Marja Zwering | Ik kijk uit naar jullie reisverhalen! | 16 mei '26 |

- Sandra: Fijne en mooie verhalen mogen…
- Joke: Wat een mentale en fysieke…
- Luc: Gefeliciteerd met het ‘rondje…
- Hans le Pair: 🇳🇱 Mooie laatste etappes,…
- Marjolein: Wat een geweldige reis heren.…
Alle reacties »